środa, 30 kwietnia 2014

W jaki sposób efektywnie szukać ofert pracy?

Szukanie oferty pracy i wyselekcjonowanie tej w największym stopniu trafnej dla nas jest zadaniem ogromnie żmudnym i trudnym. Powinno się się za to zabierać będąc odpowiednio przygotowanym. W Internecie mamy ogrom portali prezentujących propozycje pracy. Z jakiego tedy skorzystać i które oferty pracy wybrać? W pierwszej kolejności powinniśmy rozpocząć poszukiwania ofert pracy na dużych i zweryfikowanych serwisach. Duże korporacje ogłaszają się przede wszystkim w takich miejscach. Małe portale powinniśmy od razu odpuścić. Jest naprawdę bardzo mała możliwość, iż jakakolwiek duża i szanująca się firma będzie szukała ludzi do pracy na malutkich i nieistotnych portalach. Kiedy już wyselekcjonujemy listę najważniejszych serwisów Internetowych prezentujących oferty pracy powinniśmy zabrać się za przyrządzanie listu motywacyjnego i CV. Trzeba zwrócić uwagę na to aby napisać kilka różnych wersji CURRICULUM VITAE plus listu motywacyjnego, tak by być w stanie wysłać stosowny dokument, w zależności od tego na jakie stanowisko chcemy aplikować. Szczegółem o jakim wskazane jest również nadmienić jest to, iż w CURRICULUM VITAE posługujemy się adresem mailowym z własnym imieniem i nazwiskiem. Nie korzystamy tam jakichkolwiek nazw własnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz